28.5.12

Eurovision Yazısı

Canım yazmak istedi. Yapmam gereken milyonlarca iş, çalışmam gereken finaller varken buraya gelmem ne de hoş. Aylar geçmiş ya. Eve gideceğim artık oley. Bu yıl o kadar yorucuydu o kadar tuhaftı ki, bitsin artık da yaz gelsin istiyorum.  


Eurovision yazımı yazayım bari. Bayadır tek eğlendiğim şey oldu. Keşke kazansaydık, seneye yerinde izlemeye giderdik ne güzel. Sadece ben mi bu kadar seviyorum, önemsiyorum çevremde bilmem ki. Şarkılar ister iyi, ister saçma olsun hiç umrumda değil, severek izlerim yıllardır. Sadece geçen yıl izleyememiştim, o da şenliğe denk gelmişti.

Şenlik dedim de, of bu şenliklerden nasıl sağ çıktım bilmiyorum. Hastalanmalar, başıma gelen çeşitli saçmalıklar, of of. Uğursuzum bu aralar.

Hatta bu uğursuzluğum Eurovision izleyeceğim gün de peşimi bırakmadı. Yurtta olmanın getirdiği imkansızlıklardan dolayı, televizyon odasında onlarca insanla cipsler çekirdekler eşliğinde işlemeye çalışıyorduk işte. Tam da Can Bonomo çıkacak, bir önceki ülke İsveç var. İşte birden televizyon bozuldu!!! Karıncalı falan ama azıcık görüyoruz. Tv odasından isyanlar, çığlıklar, of çok fenaydı. Ben de kendimi bu Eurovision işine çok kaptırdığımdan resmen moralim bozuldu, ağlayacağım. Oylamaya geçildiğinde düzeldi artık. Neyse. Oylamada da odadan bağırışlar, bize puan gelince alkışlar, gelmeyince isyanlar falan, böyleydik yani.


Kazanan şarkıyı baya beğendim, dinleyip duruyorum sürekli. Onun dışında İtalya, Almanya, Danimarka, İzlanda (her zaman favorimdir canım!) güzeldi bir de. Rusya'nın nineleri, İtalya'nın şarkıcısının Amy Winehouse benzerliği (şarkı iyiydi bak), Litvanyalı çocuğun takla atıp coşması, Arnavutluk'un temsilcisi çaaaay diye bağıran abla, Almanya adına katılan çocuğun sevimliliği (hakkını yediler onun yazııık), Yunanistan, Kıbrıs ve Romanya'nın artık bayatlamış oy toplama çabaları (yok efendim seksi kızlar, göt meme bacak falan, artık sökmüyor canlarım o numaralar). Böyle işte. Hah bir de elbette bir klişe olarak "Herkes komşusuna veriyor burada!" muhabbetleri. Eğlenceliydi bence. Bir gün şu Eurovision'u yerinde canlı izlemek istiyorum bir de. Bakalım.



Nineler sevimlilikleriyle 2. oldular yahu!


Sen ne tatlı bir şeysin ya. Hak ettiğini alamadın zaten, ilk 3te olacaktın ah. Canım.

Vallaha da benziyor işte Amy'ye.









  
Noldu canım seksilikler, danslar, kendinizi yırtmalar falan. İlk 10'a bile giremediniz. Oh.



 





                         
Şu hareketlere bak, amaçsız.















Eveeet, şimdi de benim şu tembelliğimden, rahatlığımdan kurtulmam lazım ki, dönemin başında kendime verdiğim sözleri tutabileyim de dersleri iyi bir şekilde geçeyim.

Hiç yorum yok: